Sojaoad, röstitud, mahe 500g

TB149V

Päritolumaa Austria

Rohkem infot

8,26 €

Rohkem infot

SOJAOAD

Sojaoad on väga valgurikkad. Kuivatatud sojaubadevalgusisaldus võib tõusta kuni 45%ni. Sojavalgu aminohappeline koostis on suhteliselt lähedane loomsetele valkudele. Sojavalk on kergesti seeditav ja sisaldab arvestatavalt nõrkade anaboolsete omadustega hargnenud ahelatega aminohappeid ja aminohapet glutamiini, mis koos võib aidata suurendada jõudu ja võimaldada rohkem lihasenergiat dieedi ajal. Sojavalk on raviomadustega, kui võtta arvesse tema kolesterooli langetavat toimet ja aju kaitsvat toimet, aeglustades aju degeneratiivseid protsesse. Taimetoitlastele on soja heaks valgu ja rasva allikaks.

Sojaoad sisaldavad  inimorganismi jaoks väärtuslikku õli mis on kõrge bioloogilise aktiivsusega, millest inimene omastab kuni 98%. Madal küllastatud rasvhapete ja kõrge oleiinhappe sisaldus ning suhteliselt hea asendamatute rasvhapete – linool-(%uF077-6) ja alfa-linoleenhappe (%uF077-3) vahekord. Alfa-linoleenhappe sisaldus sojas aitab kaasa luude tugevuse tagamisele soodustades kaltsiumi jäämist luudesse.

Õlis leidub rohkesti letsitiini mille vaegus toidus võib põhjustada rasvumise kiirenemist ja kolesterooli taseme tõusu, aga ka mälu ja ajutöö probleeme. Letsitiini tunneme lisaainena (E322), teda toodetakse põhiliselt sojast nii meditsiiniliste preparaatide kui ka toiduainetetööstuse jaoks (emulgaator).

Sojaoad on kiudainerikkad, mis koos rikkaliku valgu ja rasvaga annavad pikemaks ajaks täiskõhutunde, võimaldades kaalu langetada.

Soja sisaldab palju inimorganismile kasulikke mineraale

Kaltsium (Ca) – Vajalik luude tugevdamiseks ja paljudeks muudeks ülesanneteks inimorganismis.
Magneesium (Mg) – Vajalik südame tööks ja närvisüsteemile
Kaalium (K) – Reguleerib happe – leelise tasakaalu ja on vajalik südamelihaste ja närvisüsteemi tööks
Kahevalentne raud (Fe) – Vajalik vereloomeelunditele (punaverelibled).
Kiudained – Soodustavad seedimist, hoiavad sooled mürkainetest puhtad. Seovad sapphappeid ja viivad need soole kaudu välja, langetades sellega kolesterooli taset.
Fosfor (P) – Vajalik hammastele, silmadele, lihastele, neerudele ja närvisüsteemile. Fosforiühendid seovad mürkaineid ning radioaktiivseid isotoope ja viivad need organismist välja.
Vask (Cu) – On vajalik vereloomeelunditele ja südamele.
Mangaan (Mn) – Eriti oluline peaajule ja liigestele.
Tsink (Zn) – Oluline luudele ja paljude reaktsioonide toimumises.

Soja sisaldab inimorganismile kasulikke vitamiine

Soja sisaldab kokku 18 erinevat aminohapet ja rohkesti vitamiine E, K, B1, B2, B3, B6, P, foolhapet ja C vitamiini. Sojauba sisaldab rohkelt kesknärvisüsteemi ja südametegevust tugevdavat B1 vitamiini.Sojaoas on seda vitamiini kaks korda rohkem kui lehmapiimas ja kuus korda enam kui nisus, tatras ja kaeras.

Vitamiin A ehk retinool ja karotenoidid – vajalik epiteeli ja kudede arenemisel, tagab nende kaitse ja terava nägemise, aitab vabaneda vabadest radikaalidest.
Vitamiin K - vajalik vere hüübimiseks ja luukoe normaalse tiheduse tagamiseks.
Vitamiin E ehk tokoferool – tähtis antioksüdant, väldib enneaegset vananemist, vajalik paljude kudede normaalseks talitluseks.
Vitamiin C  ehk askorbiinhape – vajalik sidekoe ja organismi kasvuks, vesikeskkonnas töötav antioksüdant.
Vitamiin B1 ehk tiamiin – parandab südametegevust, stabiliseerib isu, hoiab närvid korras. Sojas kaks korda rohkem kui lehmapiimas
Vitamiin B6 ehk püridoksiin - lagundab rasva ja süsivesikuid. Teda vajavad vererakud ja maks Sojas 4 korda rohkem kui lihatoidus.

Reviews

Klientide kommentaare pole hetkel.

Kirjutage oma ülevaade

Sojaoad, röstitud, mahe 500g

Sojaoad, röstitud, mahe 500g

Päritolumaa Austria

Kirjutage oma ülevaade

18 toodet samas kategoorias

Kliendid, kes antud toote ostsid, on ostnud ka: