D3 vitamiin Vaata suuremalt

D3 vitamiin (3600 IU) 90kps.

BOR17

Kogus: 90 kapslit

Soovitatav kogus: 1 õlikapsel päevas koos söögiga.
Toode on valmistatud Inglismaal.

Rohkem infot

8,25 €

Rohkem infot

Tugevatoimeline D3 vitamiin (3600 IU) - tähtsaim vitamiin ja hädavajalik meile kõigile iga päev!


D-vitamiini vajalikkus inimese organismile ei ole enam ammu uudiseks. Selle puudusega on seostatud tänaseks rohkem kui 70 erinevat haigust. Põhjamaades soovitatakse D­-vitamiini tarbida septembrist aprillini. On ka levinud seisukoht, et seda tuleks võtta aasta läbi. Tähele tuleks panna sedagi, et vanusega väheneb organismi võime D-vitamiini toota.

Uuringud on tuvastanud seoseid D-vitamiini vähesuse ning osteoporoosi, vähi, ateroskleroosi,  infektsioonide, diabeedi, sclerosis multiplexi, toiduallergia ja teiste haiguste vahel.

Mõned D3 vitamiini kasulikud omadused:
 * Annab energiat pimedal ajal — kaitseb kroonilise väsimuse sündroomi (kotid silmade all), depressiooni ja masenduse eest.

 * Aitab säilitada stabiilset närvisüsteemi ja vererõhku.

 * D-vitamiin aitab kõikide nahaprobleemide korral. Leevendab aknet, ekseeme ja psoriaasi.

 * D-vitamiini puudus organismis võib soodustada kehakaalu tõusu

 * Soodustab kaltsiumi imendumist seedetraktist ja fosfori kasutamist, mis on vajalik luude ja hammaste moodustumiseks.

 * Tarvilik lastele normaalseks kasvuks, sest selleta luud ja hambad ei lubjastu õigesti.

 * Lastele vajalik ka toiduallergiate vastu

 * D-vitamiini puudusel võib lastel tekkida rahhiit, täiskasvanutel võib puudujääk soodustada osteoporoosi teket.

 * Aitab kaasa nende ensüümide sünteesile limaskestas, mis tegelevad olemasoleva kaltsiumi aktiivse transpordiga.

 * Vajalik normaalse südametegevuse ja verehüübimise saavutamiseks.

Kui palju tuleks D-vitamiini manustada?

Eesti ametlike toitumissoovituste kohaselt (on soovituslikuks päevaseks annuseks lastel ja täiskasvanutel 10 mcg (400 iu) ning vanemaealistel (al 61. eluaastast) 20 mcg (800 iu) päevas. Selline D-vitamiini kogus on organismile hädavajalik miinimum, millest vähem tarbides on suurem risk osteoporoosi ja teiste krooniliste haiguste kujunemiseks.
Optimaalse hea tervise säilitamiseks on mõistlik tarbida D-vitamiini veidi suuremas koguses. Kui inimesel esineb D-vitamiini puudus (D-vitamiini tase on alla 75 nmol/L, tuleks manustada 2000-4000 iu D-vitamiini päevas vähemalt kolme kuu jooksul ja seejärel teha kordusanalüüsid. Mõned uuringud on näidanud, et seerumi kaltsidiooli tase (kehas moodustuv D-vitamiini vorm, [25(OH)D]), mida toodetakse maksas) ei tõuse enne 3-4 kuud lisandite manustamist, seega ei pruugi lühiajaline D-vitamiini tarbimine taset korrigeerida.
Ülekaalulised ja need, kes tarvitavad glükokortikoide või teatud ravimeid, võivad vajada D-vitamiini 2-3 korda kõrgemas annuses (6000-10 000 iu pävas). Tavaliselt ei esine kõrgemas annuses D-vitamiini tarbimisega erilisi riske. Euroopa toiduohutusameti andmetel on päevane maksimaalne ohutu annus täiskasvanutel 4000 iu (100 mcg) ning lastel 2000 iu (50 mcg). Kõrges annuses D-vitamiini kestva manustamisega tuleks olla ettevaatlik iseäranis siis, kui eelnevalt ei ole tehtud vereanalüüse puuduse määramiseks. Nimelt võib liialt kõrge D-vitamiini tase põhjustada kaltsiumi ladestumist veres ja probleeme neerudega.
Kui on saavutatud optimaalne D-vitamiini tase vahemikus 100-150 nmol/L, on soovitatav D-vitamiini taseme säilitamiseks igapäevaselt tarvitada 1000-2000 iu.

30 toodet samas kategoorias

Kliendid, kes antud toote ostsid, on ostnud ka: