1. Ostukorv

  • Ostukorv sisaldab Teie poolt ostmiseks valitud tooteid.
  • Ostukorvi sisu näete paremal pool servas olevas kastis või valides ülemisest menüüst lingi "Ostukorv".

2. Toote valimine ostukorvi

  • Valige E-poe kataloogist sobiv toode.
  • Määrake sobiv toodete hulk lahtris nimega "Ostukorvis". Toode lisatakse seejärel automaatselt ostukorvi, mis kajastub paremal pool olevas ostukorvi kastis.

3. Tellimuse vormistamine

  • Vajutage parempoolses ostukorvi kastis nupule "Vaata ostukorvi" või valige ülemisest menüüst link "Ostukorv".
  • Vajutage all paremas servas olevale nupule "Kassasse".
  • Kontrollige üle tooted ning kogused ja seejärel vajutage all paremas servas olevale nupule Jätka ostu vormistamisega".
  • Ostu saab vormistada nii registreeritud kui ka külalis kasutaja.
  • Peale registreerimist saate valida tarne ja arveaadressi. Vajadusel lisage kommentaar.
  • Seejärel valige Teile sobiv saatmisviis.
  • Saatmisviisi lehe lõpus tutvuge ning sobivusel nõustuge palun BioLife e-poe kasutustingimustega.
  • Seejärel valige Teile sobiv makseviis.
  • Seejärel kuvatakse veel kord tellimuse info. Palun kontrollige need üle ning kui kõik andmed on õiged, vajutage nupule "KINNITAN TELLIMUSE“.
  • Kui valisite makseviisiks "Tasun pangaligi kaudu", siis suunatakse automaatselt vastava Internetipanga lehele. Peale makse edukat tegemist vajutage palun kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde". See kinnitab ostu ning Teid sunatakse tagasi BioLife e-poodi.
  • Kui valisite makseviisiks "Tasun arvega" siis saadetakse Teie e-postile tellimuse info koos panga rekvisiitidega.
  • Peale makse laekumist saadetakse Teie e-postile arve koos tarnetingimustega.

4. Tellimuse eest tasumine

  • Arve tasumise andmed:

          Arve saaja: Bio Life OÜ

          A/A: EE272200221060086021 (Swedbank)

          A/A: EE771010220235004227 (SEB)

          NB! Palun märkige tasumisel selgitusse tellimuse/arve number!

  • Arve tasumiseks on aega 7 päeva. Tasumata jätmise korral tellimus/arve tühistatakse.

5. Tellimuse täitmine

  • Tellitud kaubad paneme posti hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul peale arve tasumist.

6. Kauba saatmine

Kauba kättetoimetamise viisid Eesti piirides on järgnevad:

  • SmartPOST Eesti pakiautomaat - on "iseteeninduslik postkontor". Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, kuhu on hea ligipääs, head parkimistingimused ja õhtul kaua avatud. Paki saabumisel automaati saadetakse saaja mobiiltelefonile tekstisõnum uksekoodiga.
  • Omniva pakiautomaat - on "iseteeninduslik postkontor". Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, kuhu on hea ligipääs, head parkimistingimused ja õhtul kaua avatud. Paki saabumisel automaati saadetakse saaja mobiiltelefonile tekstisõnum uksekoodiga.
  • Omniva postkontorisse - Paki saabumisel postkontorisse saadetakse saaja mobiiltelefonile tekstisõnum.
  • SmartPOST Soome pakiautomaat - on "iseteeninduslik postkontor". Enne pakiautomaadi tühjendamist saadetud pakk jõuab Helsingi piirkonda ülejärgmisel tööpäeval ja mujal Soomes 3-5 tööpäeva jooksul. Hoiutähtaeg on 7 päeva.

Transpordi hind on fikseeritud ning ei sõltu paki kaalust ega suurusest.

Kui soovite tellida kaupa välismaale, kirjutage palun aadressile info@biolife.ee

7. Kauba vastuvõtmine

  • Tähtmaksikirjana või kulleriga saadetud kaup antakse Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist palun vaadake pakend üle ja väliste vigastuste ilmnemisel kontrollige üle ka paki sisu. Vigastused palume märkida kulleri või postipaki saatelehele.

8. Tellimuse tühistamine

  • Tellimuse/arve tasumata jätmise korral tühistatakse tellimus automaatselt peale 7 päeva möödumist.
  • Kui kauba eest ei ole veel tasutud, siis võite tellimuse tühistamiseks saata ka vastava sisuga e-maili aadressile info@biolife.ee
  • Kui Teie poolt tellitud kaup on laost antud hetkeks lõppenud, teavitame Teid sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

9. Kauba tagastamine

  • Teil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning tagastamisavaldus peab olema Bio Life OÜle saadetud kirjalikult meiliaadressil info@biolife.ee 14 päeva jooksul.
  • Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Bio Life OÜle.
  • Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

10. Kauba kätte saamine laost, valides ise järele tulemise

  • Ootame Teid oma tellimusele järele esmaspäevast neljapäevani ajavahemikus kella 15 – 18´ni. Vajadusel saame kaupa väljastada ka teistel kellaaegadel ja ka nädalavahetustel, kui see on eelnevalt kokkulepitud.
  • Asume Tallinnas, Põhja pst.23, Hotell Hestia Ilmarine kõrval.
  • Meie ladu asub kinnisel territooriumil ja kohale jõudes palume helistada järgmisel tel.nr.: +372 5657 7557
  • Klienditoe telefoni number on: +372 5657 7557 ja ootame Teie kõnesid tööpäeviti kella 9:00 - 17:00

Bio Life OÜ

Registrikood: 12694723

KMKR nr: EE101788302

Aadress: Eesti, Pärnu maakond, Pärnu linn, Kuldse Kodu tn 5-264, 80035